Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak holky.. jdeme na „to“, nebo – už je pozdě, a nebo se na „to“ raději…. ?

Květa Fialová kdysi pronesla něco ve smyslu „když ty záclony, si tam tak hezky celý rok visí, to je škoda je sundávat. A to máme jarní úklid, vánoční úklid, úklid před svatbou a pak samozřejmě ještě větší po svatbě..

...Muž musí být v té době zrovna déle v práci, odjet na služební cestu a kámoš zrovna potřebuje něco opravit na auťáku, a při nejhorším, bývalka potřebuje pomoci nastěhovat gauč….

 Někdy to bereme jako větší povinnost než jít na kosmetiku, nehty a třeba masáž. Tak to tedy pozor!! Doufám, že Vás můj odstrašující příklad donutí jít raději na TU kosmetiku nebo k TÉ kadeřnici. V Rakousku se hledají vejce…tak jeďte třeba do Rakouska raději hledat čokoládové vejce-)

  Ale že JÁ jsem nešla raději na ty vejce :-D… Fajn kýbl, hadr, houbička na mytí, 2 čistící prostředky, leštící hadr, papírová role a případně něco na krytí podlahy atd. Tak a vezmu to nejdříve zvenku, střešní okno……jakási zarážka, je tam asi jako na co???…šup s ní ven. Boooožeee!!!

  Okno vypadlo z pantu a já ho držela v křeči rukama a křičela na přítele „pomoc“!. „Hm“, zase hysterčí, a pokračoval si s psaním na Skypu a „odpočíval“ po těžkém dni, křičím…"potřebuji pomoc"! A kde asi a jak, a na co jako pomoc, když je v ložnici a myje okna, snad ode mě nechce nějakou práci, jsem tak unavený…"Prosíííím, potřebujííí pomooooc, rychleee!!!" Tak se pomalu tedy připloužil. Nikdy jsem ho tak vyděšeného ještě neviděla – ani když jsem mu v budoucnu přišla na milenku. Oba jsme v křeči drželi okno, netuším, kolik vážilo, připadala jsem si jako s víkem od tanku, jen jsem se bála, že když se vyklopí, tak přizabije přilepeného Indiana Jonese! Ha!

 A co teď. Rozhodl to pes, co přišel, lehl si pod nás, držících to okno a jak jsme nevěděli co dělat, tak byl v klidu a hezky si schrupnul, dokonce s hračkou v hubě, evidentně ho zklamalo, že si nechceme hrát. Bála jsem se, že to okno někoho zabije, když to spadne, ale naštěstí se to vyřešilo pomocí dvoumetrového syna pronajímatele. S pronajímatelem jsme zažili vůbec švandu.

  Jednou přijel kurýr s prací a vyběhla jsem z bytu – v pýžu, dveře se za mnou větrem decentně zabouchly, přítel si šel předtím zaběhat a pes běžel s ním. Doufala jsem, že pronajímatel zavolá zámečníka – houby! Je fakt, že nám půjčil alespoň plastové židličky. My na nich seděli, jako hromádka neštěstí, já v pýžu (pyžamu), pes s jazykem u země, přítel pomalu také, ale na štěstí měl mobil. Naše zvláštně oděná sestava trpělivě čekala na zámečníka, který po pár hodinách dorazil, za ty dveře ručně zabral a bylo vyřešeno…

 Teď to není o nic lepší. Tedy s manželem ano, ale s úklidem jsem na tom prostě na vodnáři, nebo na rybách nebo na jaké znamení se to říká. ;-) Máme atypický byt, ve kterém není v něm ani jeden „typický“ pravý úhel. Hurá do Ikei….vše potřebné jsme koupili…myslím, že to bylo předloni ?! Manžel pořád kupuje, šroubky, a tohle mi chybí a tamto mi chybí… Kampak to prádlo a fůru papírů asi tak strčíme. Začali jsme stavět prostě pyramidy:

kkk

 

   Mají jednoduchý tvar a dají se dobře rozprostřít na mapě – u nás je tedy mapou gauč, koberec, kuchyňský stůl, ložnice, pomalu to skládáme i na terasu. A to je „JENOM“ příklad. Tak se na něj jukněte…a jeďte raději hledat ty vejce, ale ač bydlíme ve Vídni…u nás opravdu žádné vejce nenajdete, chi chi! A mohu z praxe potvrdit z Čech a na to, že určitě není legrace zapomenout vařené vejce v igelitce z minulých Velikonoc. Nedá se to skoro najít a v pokoji bez plynové masky vydržíte cca 2-3 minuty.

   Mě bylo kdysi v Čechách v rodné vísce děsně líto, že k nám většinou žádný koledník nedorazil. Pak mi kamarád vysvětlil a řekl: "Mirko, buď ráda, že nedorážíme (je to tak správně napsané????).Vy máte poslední dům ve městě a v jakém stavu už pak jsme, raději nechtěj vidět. Zkrátka řečeno slovy klasika: "to zas bude v alejích nablito" :-)))))

 

 

Autor: Miroslava Stillerova | pátek 30.3.2018 19:21 | karma článku: 15,80 | přečteno: 1275x
  • Další články autora

Miroslava Stillerova

Cukrovka a dioptrie

Běžná lékařská kontrola s neběžným výsledkem. Takto bych nazvala výsledky mého posledního krevního testu. Klasicky jsem čekala tučná játra, ale lékař se zasekl u hladiny cukru. Jejda, novinka....

3.7.2023 v 10:56 | Karma: 9,13 | Přečteno: 203x | Miniblogy

Miroslava Stillerova

Trocha inspirace na vánoční přání.

Hodně lidí vymýšlí, co tak napsat na vánoční přání. Pár jsem jich vymyslela, třeba se vám budou líbit. Přeji vám hezkou zábavu.

17.12.2020 v 9:00 | Karma: 8,15 | Přečteno: 291x | Ostatní

Miroslava Stillerova

Pojdte se mnou nakupovat, slevy zaruceny!

Ejhle sleva! Prohrabavam se tunami letaku s ruznymi nabidkami. Nevim, zda je to stesti, ci naopak nestesti,...

1.10.2019 v 19:07 | Karma: 14,30 | Přečteno: 838x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Stillerova

Jágrova Kopřivka a jiné VIP love story!

Přátelé, kamarádi, jsem tu opět s vámi! Kdo četl občas, anebo alespoň jednou můj blog ví, že se snažím být apolitická a jelikož se hlavně mluví o politice a zemědělství, tak se jukneme na to zemědělství a nějaké pikantnosti ze...

15.6.2019 v 21:07 | Karma: 14,35 | Přečteno: 605x | Společnost

Miroslava Stillerova

Pojďte se mnou zaparkovat v Brně! :-0

Občas si do Brna zajedu na výlet a jestliže řeknu, že za zábavou, tak nebudu tentokrát daleko od pravdy. Ba naopak! Fakt jsem si to užila, hotové, nebo lépe hororové žůžo! ( Zajímavá fotka uvnitř).

26.2.2019 v 18:47 | Karma: 24,35 | Přečteno: 1266x | Diskuse| Brno
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik