Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Novinka. Pani Roztomila se mi ozvala, ze jsem mela pravdu ohledne zaskrtnuti okenek danove rezidence. Omluvy jsem se nedockala a k tomu mi napsala, ze nerozumi starsim smlouvam....bud mi dala najevo, ze jsem stara, nebo, ze ji to nezajima a obe rozhodnuti jsou stejne spatne.

0 0
možnosti
Foto

Moji milí čtenáři, musím dnes pochválit jinou Znojemskou instituci, ale obávám se, že to nebude nikdo čísti. Zejména pak pan Mužík, který nemá rád kritiku finančních institucí...;-) Myslím si, že přehlédne bohužel i pochvalu... Byla jsem v České Spořitelně a přístup paní Kadlecové byl více než profesionální, vše bylo vyřízeno za minimální čas a na všechny mé dotazy jsem dostala okamžitou a uspokojivou odpověď. Takže za mě je banka za 1 s * !;-):-)R^!

0 0
možnosti

Nechtěl bych mít Vaši povahu. Všechno špatně. Všichni (skoro všini) zlí, snažící se Vám ublížit. Prostě na špagát.

1 1
možnosti

Vážený pane, povahu do toho netahejte. Pokud někdo bydlí v Rakousku, věřte mi, že si zvykne na poněkud jiný přístup lidí, než je u nás v ČR. V Rakousku podnikám 14 let a vím o tom své. Rozdíl je od jednání v bance až po přístup prodavačů k zákazníkovi. Ale to jste Vy nejspíše neměl možnost poznat.

0 0
možnosti

Taky zážitek - ČP. Před 20 lety jsme s mužem uzavřeli smlouvu na Důchodové pojištění. Ne penzijní, důchodové. Po vypršení smlouvy jdeme na pobočku. Mladá holka, aniž by se koukla aspon do počítače, co mám za smlouvu, se se mnou hádala, že nemám žádné Důchodové, ale penzijní a to mi nemůže jen tak skončit, musím dodržet podmínky a blablabla. Protože jsem se ve finanční branži pohybovala spoustu let, praxi v pojišťovnictví jsem měla též, nezbylo než ji poučit, aby se dovzdelala a nechovala se arogantně.

0 0
možnosti

Já mám dojem, že sice říkáme "důchodové", ale oficiálně je to penzijní. Jen krátce na začátku (tedy před těmi dvaceti lety) se tomu říkalo důchodové připojištění (ne pojištění!!!). Po několika letech Vám zaručeně přišlo sdělení o změně pojistných podmínek a změně názvu.

Takže dohadoval jste se nesmyslně. Já vím, v našem věku už je člověk trochu zkostnatělý. Ale sejně byste se neměl chovat k mladým tak arogantně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik