Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsme dosli k tomu, ze nechci zaplatit za parkovani v Brne;-) Na co mi jeste neprijdeme???;-D

0 0
možnosti
Foto

H20a92n48a 72V93l35k69o57v81á

27. 2. 2019 19:35

Nic ve zlém. Ale jsem rezident (podle vás "starousedlík") v modré zóně.

V místě svého bydliště (1 zastávka na Českou - přímý střed Brna) jsem pravidelně kroužila 40 minut než jsem našla volné místo.

S modrými zónami zaparkuji na první pokus v docházkové vzdálenosti od domu a naprosto chápu, že pokud takhle budu chtít parkovat v centru jiného města, budu muset zaplatit.

Parkovací automat znám již desítky let a ten co stojí u nás na rohu není ničím výjimečný.

0 0
možnosti
Foto

Ja jsem nepsala, ze bych nechtela zaplatit.

0 0
možnosti

No já nevím, ale je dobré se dívat i po svislých dopravních značkách. Tam byste se možná dozvěděla, že zpoplatněné parkování "mimo SO, NE".

0 0
možnosti

P22a87v95e75l 54V37é51b79r

26. 2. 2019 21:13

Řekl bych, že vaše štrapáce s modrou byly naprosto zbytečné. Ode dneška ještě dva dny bude neoprávněné parkování na modré tolerováno a pokuty se nevybírají. Od 1. března se už mají vybírat, ale kdoví jestli...

0 0
možnosti
Foto

Byly zbytecne, ale mela jsem termin - karma.

0 0
možnosti

J30a94n 45R57á74ž

26. 2. 2019 19:05

Jsem Brňák, který se relativně nedávno odstěhoval do vesnice v příměstské oblasti. Vím tedy, kde ve středu Brna pohodlně zaparkovat a netrápit se s nějakými "Zónami". Přesto do vnitřního Brna autem nejezdím. Skoro u každé konečné tramvaje nebo na její trase blízko zastávky je záchytné parkoviště a z něho cesta do středu města netrvá MHD déle jak 15 minut. Tak proč plýtvat časem a benzinem jízdou autem i pracným hledáním místa k zaparkování?

Děláte vědu z něčeho, co věda není!

2 1
možnosti
Foto

Přijela jsem z ciziny, píši to tam jasně. Kde mám tušit záchytné parkoviště a jak mám vyřešit bez informací za chvíli MHD...Až přijedete ke mě do Vídně a budete na cestě, řeknu Vám ať zajedete na záchytné parkoviště a Využijete MHD. Schválně, za jak dlouho vyřešíte tento problém.

4 1
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik