Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Noví přátelé z podmostu...hádejte odkud :-)

Dnes byl ve Vídni krásný slunný den.   Ráno jsem si řekla a ...DOST! Dosti bolení v krku, pití teplých čajů a cucání nechutných mentolových bonbonů, po kterých Vám zbyde v krku jen pocit recyklovaného Sava !...

Šla jsem za svou lékařkou, která je Češka, ma francouzské příjmení a samozřejmě kromě němčiny a francouzštiny  mluví i plynulou angličtinou.  Nebyla v ordinaci. Co naplat.  Zaregistrovala mě tudíž recepční Polka, sedící vedle druhé recepční Slovinky a lámavou němčinou jsem odkývala, že za pár dalších pacientů z různých dalších zemí, kde se rozhodně německy nemluví, půjdu na řadu. Mimochodem, jeden páreček lidí jsem identifikovala naprosto přesně - byli to Romové. Trochu se mi ulevilo,......alespoň kousek domova....Nechala jsem se uschopnit - byla by škoda nevylézt z bytu alespoň o víkendu. Manžela jsem poslala ostřihat, aby když už mu roste bříško, tak  aby měl alespoň krátké vlasy...  Šla jsem s hafinou ven. Zatímco na malinkém paloučku udělala pipi a na velikém paloučku bobo. Poté ji byla nasazena maska typu Hanibala Lectra a mohla si běhat volně mezi cyklisty, skateboardisty, kolečko-bruslaři, dětmi, matkami, drogovými dealery, dalšími psovody a jinou potenciální chamradí....   psí zóny, po tom co tam prý minule pokousala homosexuálku (promiňte za výraz - nenašla jsem lepší výraz pro ženu, co je na ženy, ale vypadá jako muž...) jsem ji raději nepustila. Řekla jsem si...pustím ji k "vodě".  šly jsme tady k řece (pozn. Dunaj), pod mostem jsou tu schody do vody a má hafinka z nich lehce, hravě a elegantně skáče do vody za klacíkem (ukradeným z již zmíněné psí zóny...).   A tu se to staloVýše na schodech seděli dva milí mladíci. Nejprve mi vesele ukazovali, jak lépe házet klacík do vody, ptali se, zda je to psí slečna či chlapeček a ten "hezčí" mi vysvětloval, ze má moc rád psi, jen se jich trochu bojí. To vše plynulou němčinou... přesně jako mám já...ha!Byla jsem ráda za milou společnost v upjaté Vídni. Rozhovor se stočil na to, kolik asi ten pejsek stojí...trochu jsem pobledla...V nastalé křeči jsem se jim snažila vysvětlit, ze pejsek nestojí 500 - 800 EUR jak se domnívali, ale že je drahé krmení a veterinář (to je, ale už myslím, tak moc nezajímalo..) Začala jsem klacík házet blíže a blíže k pevnině...k tomu jsem se více začala zajímat o okolí, hlavně o kolemjdoucí - všichni vypadali, jako že k těmto dvěma milým mladíkům patří také..uf!Ten méně "hezký" chlapec se chtěl ujistit, ze mě dobře identifikoval a zeptal se me, jak je v Bělehradě...začala jsem kontrolovat mobil, doufaje, že už manžela dostatečné ojely slečny strojkem a brzy zavolá...on nespěchal - slečna, co ho stříhala měla umělá prsa a bloumala nad tim, kdy jet do Tuniska(berte v úvahu, že kadeřnice jsou celý den velice vytížené a nemají čas sledovat Blesk a jiné důležité informační zdroje a to ještě ve Vídni).Ten "hezký" chlapec se mě zeptal, zda jsem tam sama. Plynulou němčinou, včetně akcentu rodilého Vídeňáka, jsem mu odvětila, že čekám na manžela. UUUFF.. okamžitě jsem ho přestala dále zajímat.Manžel dorazil...když jsem mu sumarizovala mé setkaní...zkrátili jsme celý zážitek na jednu větu:"Potkala jsem dva nové, milé přátele pod mostem a jsou z Afgánistánu !"Zítra jdeme raději do lesíka........................... Zdravím všechny z Vidně;-)Miroslava 

Autor: Miroslava Stillerova | čtvrtek 19.4.2018 11:00 | karma článku: 15,95 | přečteno: 614x
  • Další články autora

Miroslava Stillerova

Cukrovka a dioptrie

Běžná lékařská kontrola s neběžným výsledkem. Takto bych nazvala výsledky mého posledního krevního testu. Klasicky jsem čekala tučná játra, ale lékař se zasekl u hladiny cukru. Jejda, novinka....

3.7.2023 v 10:56 | Karma: 9,13 | Přečteno: 203x | Miniblogy

Miroslava Stillerova

Trocha inspirace na vánoční přání.

Hodně lidí vymýšlí, co tak napsat na vánoční přání. Pár jsem jich vymyslela, třeba se vám budou líbit. Přeji vám hezkou zábavu.

17.12.2020 v 9:00 | Karma: 8,15 | Přečteno: 291x | Ostatní

Miroslava Stillerova

Pojdte se mnou nakupovat, slevy zaruceny!

Ejhle sleva! Prohrabavam se tunami letaku s ruznymi nabidkami. Nevim, zda je to stesti, ci naopak nestesti,...

1.10.2019 v 19:07 | Karma: 14,30 | Přečteno: 838x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Stillerova

Jágrova Kopřivka a jiné VIP love story!

Přátelé, kamarádi, jsem tu opět s vámi! Kdo četl občas, anebo alespoň jednou můj blog ví, že se snažím být apolitická a jelikož se hlavně mluví o politice a zemědělství, tak se jukneme na to zemědělství a nějaké pikantnosti ze...

15.6.2019 v 21:07 | Karma: 14,35 | Přečteno: 605x | Společnost

Miroslava Stillerova

Pojďte se mnou zaparkovat v Brně! :-0

Občas si do Brna zajedu na výlet a jestliže řeknu, že za zábavou, tak nebudu tentokrát daleko od pravdy. Ba naopak! Fakt jsem si to užila, hotové, nebo lépe hororové žůžo! ( Zajímavá fotka uvnitř).

26.2.2019 v 18:47 | Karma: 24,35 | Přečteno: 1266x | Diskuse| Brno
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za dvacet let úspěšného vývoje Českého republiky to nepovažujeme, řekl Klaus

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno 

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

Za týden přibylo 1604 nakažených černým kašlem. Třetina jsou mladiství

29. dubna 2024  13:55

Za uplynulý týden přibylo podle údajů Státního zdravotního ústavu 1604 nakažených černým kašlem,...

Skotský premiér Yousaf po roce rezignoval, doplatil na rozchod se zelenými

29. dubna 2024  13:28

Skotský premiér Humza Yousaf v pondělí oznámil rezignaci. Po ukončení koaliční spolupráce jeho...

Jak se chystá převrat. V Německu začal proces s Říšskými občany

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik