Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Česká pošta=katastrofa, aneb ještě Vás to baví?

Proboha, tedy Bóže, proč jsi stvořil Českou poštu!?!? Český národ postihla další katastrofa, jménem Česká pošta!!! Ze všech katastrof, je to snad jedna z těch nejtrvanlivějších a nejkatastrofičtější ze všech! Nebójte, budu mít ...

..i dobrý příklad, ale jelikož jsem Češka, tak začnu stěžováním, pomlouváním, negativismem, závistí a lakotností.

Kde jsou ty časy, kdy jsme posílali ze školního výletu pohledy za korunu či 50 haléřů – slovy „padesáthaléřů“, protože každý miloval prakticky, cokoliv, co mu došlo do poštovní schránky. Ouvejsky, dnes, když vidíme dopis, tak jen čekáme, jaký nedoplatek nám došel…ale zpátky do minulosti. Ve škole nám vštěpovali, že nemáme psát do dopisu frázi „předem mého dopisu Tě zdravím…“

Já to tedy slyšela poprvé, ale zapamatovala jsem si to. Poté jsme se museli naučit naše PSČ – přeložím: poštovní směrovací číslo. Pro mladé, dále identifikuji – je to něco jako IP adresa. Mě se vždy líbily americké filmy, které ukazovali, jak chlapec jedoucí na kole hází noviny na trávník adresáta. Dokonce o tom byla snad i hra na Didaktik Gama. (Didaktik Gama je počítač z rodiny počítačů Didaktik kompatibilní s počítačem Sinclair ZX Spectrum vyráběný výrobním družstvem Didaktik Skalica – zdroj WIKI). Bóže, snad by nám tam nehodili ani „Rudé právo“!!!

Teď se modlíme, aby vůbec cokoliv pošleme, někam došlo – a jsme zpátky u slova bóže! Mě se to bohužel moc nestávalo. Dr. Jan Pirk by měl infarkt, že mám extračastý infarkt z české pošty….

A teď jdeme na to: začalo to před pár lety. Z Vídně jsem posílala 3D pohled z úžasné specifické Vídeňské věže, ke specifickému jejímu výročí, se specifickou známkou. Poslala jsem ho synovcům poštou…a nic – asi se někomu hodila známka. Po nějaké době následoval dopis s přáním a já hloupá jsem do něj dala 500,- CZK…taky fuč. Poté jsem něco opět poslala – obyčejný dopis – také se ztratil. Napsala jsem na Českou poštu – jasně mi odpověděli, že mám smůlu, protože to nebylo doporučeně, a tak za nic neručí.

Naučila jsem se vše posílat doporučeně. Bylo to v rozporu s Rakouskem, kde Vám dojde poštou vše, i kdyby to obsahovalo pár tisíc Euro, aniž by to bylo posláno doporučeně.

Objednala jsem si svatební šaty v USA – tedy z Číny. Dnes již nevím proč, ale nechala jsem to poslat na poštu v místě, kam jezdila moje mamuš. HOROR – šaty putovaly po celém rovníku, nebo obratníku – to je buřt. Po delší době se je podařilo nějak sehnat. Pak je měl v péči krejčí…měsíc. Dopadlo to tak, že jsem je měla vzadu na zapínání na 2 patentky. A byla jsem v p…..Šaty byly těžké, v srpnu jsem se extra potila, tak mi šaty prostě jasně a elegantně padaly – patentky prskaly a byla jsem půl svatby v křeči a s lidmi za zády, kteří je pořád zapínaly…

Zpět na poštu. Moje mamuš měla minulý týden narozky. Pošleme čokošku, přání (v němčině, tak tomu stejně nerozumí ) a menší obnos v CZK. Manžel ve čtvrtek 14.06.2018 SEČ zaslal balíček, připlatil si za rychlé doručení – do pondělí 18.06.2018 a také pojištění. Zkusila jsem Mamuš volat v pátek – třeba to došlo – houby! Tak pondělí to jistíhouby! Ok, stane se – dojde to v úterý, další houby!Začala procedura – tracking number – Rakousko řeklo, doručeno do ČR….tracking number v Čechách neznají. Prý balíček dostal jiné číslo – ale nikdo ho neznal. Volání na poštu v místě doručení, volání na místo, kde se balíčky třídí a rozesílají….ve středu 20.06.2018 SEČ. A my nic nemáme a my nic také nemáme…pro jistotu volání před zavíračkou – houby. Ve čtvrtek 21.06.2018 už zhasíná naše naděje…volání opět na obě místa.HOUBY!Tak tu máme dokonalou smaženici. Mamuš odpoledne „pohrozila“ faktem, že je zásilka pojištěná a pokud se nenajde, tak bude pošta platit v rámci pojistky. A jéjej…a copak dělá balíček najednou v poštovní schránce adresáta?!?!

Doporučeně zaslaný – najednou nikdo nechtěl podpis při doručení, příplatek za extra rychlé doručení byl– bohužel bez periody, během které se to rozhodně doručí. Může to být i rok – dva…

Takže NIKDY nevěřte v zahraničí, když Vám slíbí datum doručení do Čech, poněvadž to platí POUZE v tom zahraničí. České poště je to fuk, už ani doporučené zásilky nemusí dorazit. Mám více zkušeností, ale už by Vás unavovaly – stejně jako mě.

Řešení je: „koupit pohled, napsat pohled, koupit obálku, vložit pohled do obálky – jít na poštu, páč je to těžší zásilka, zaplatit nejen známku, ale také nadváhu a doporučené zaslání ….a stejně víte HOUBY, jestli to dorazí…ještě, že jsou Češi národem houbařů!

Málem bych zapomněla dobrý příklad: Broumovská hlavní pošta. Milé dámy, zvládají fůru extra práce, jsou efektivní a mají nespočetně odpovědností. Zvládají Czech Point, Úřad dopravy atd. Díky holky!

 

 

 

 

 

Autor: Miroslava Stillerova | pátek 22.6.2018 11:00 | karma článku: 38,57 | přečteno: 5437x
  • Další články autora

Miroslava Stillerova

Cukrovka a dioptrie

Běžná lékařská kontrola s neběžným výsledkem. Takto bych nazvala výsledky mého posledního krevního testu. Klasicky jsem čekala tučná játra, ale lékař se zasekl u hladiny cukru. Jejda, novinka....

3.7.2023 v 10:56 | Karma: 9,13 | Přečteno: 203x | Miniblogy

Miroslava Stillerova

Trocha inspirace na vánoční přání.

Hodně lidí vymýšlí, co tak napsat na vánoční přání. Pár jsem jich vymyslela, třeba se vám budou líbit. Přeji vám hezkou zábavu.

17.12.2020 v 9:00 | Karma: 8,15 | Přečteno: 291x | Ostatní

Miroslava Stillerova

Pojdte se mnou nakupovat, slevy zaruceny!

Ejhle sleva! Prohrabavam se tunami letaku s ruznymi nabidkami. Nevim, zda je to stesti, ci naopak nestesti,...

1.10.2019 v 19:07 | Karma: 14,30 | Přečteno: 838x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Stillerova

Jágrova Kopřivka a jiné VIP love story!

Přátelé, kamarádi, jsem tu opět s vámi! Kdo četl občas, anebo alespoň jednou můj blog ví, že se snažím být apolitická a jelikož se hlavně mluví o politice a zemědělství, tak se jukneme na to zemědělství a nějaké pikantnosti ze...

15.6.2019 v 21:07 | Karma: 14,35 | Přečteno: 605x | Společnost

Miroslava Stillerova

Pojďte se mnou zaparkovat v Brně! :-0

Občas si do Brna zajedu na výlet a jestliže řeknu, že za zábavou, tak nebudu tentokrát daleko od pravdy. Ba naopak! Fakt jsem si to užila, hotové, nebo lépe hororové žůžo! ( Zajímavá fotka uvnitř).

26.2.2019 v 18:47 | Karma: 24,35 | Přečteno: 1266x | Diskuse| Brno
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví o aktuální situaci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik