Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Vždy se poslední dobou budím s obavou o kolik se úhrada pojistného zvýší a dočkal jsem se , jako bych si to vyprosil,snad bude třeba hledat jinou poj....

0 0
možnosti
LK

Problém pojišťovnictví z vlastní zkušenosti je ten, že 30% poradců jede jen na provize a dalších 50% vůbec neví, co dělá ...:-/

0 0
možnosti
PV

Jedna věc je jednání na pojišťovně, ale druhou ,,perlo,, je samotná pojistka - pročetl jsem si pomínky na životní pojisku od několika pojišťoven a věřte mi, že nevím jak bych měl umřít aby po mě rodina vůbec něco dostala v případě smrti - pokud si pozorně pročtete podmínky, tak nesmíte zemřít vlivem nemoci, trestného činu, vlivem nehody , nesmíte spáchat sebevraždu - tak sakra - jak by měl tedy člověk ,,správně,, zemřít aby pojišťovna vyplatila pojistku ?

0 0
možnosti
Foto

Vaše přepodrobné popisy zážitků se zaměstnanci pojišťovny předtím české pošty kteří kolem Vás necupitali zrovna tak jak byste si Vy představovala se podobají jako vejce vejci. Zajímavé, že třeba já mám jak s českými pojišťováky tak s pošťáky zkušenosti v drtivé většině naopak pozitivní. Nabízí se pak otázka, jestli Vaše texty objektivně zachycují realitu anebo spíše něco vypovídají ...o Vás.

3 1
možnosti
JB

J54a45n 98B89í73l34e35k

22. 9. 2018 5:22

Bohužel podobných zaměstnanců je hodně a to nejen v pojišťovnách.

0 0
možnosti
VH

Opravdu? Že se ani já, ani manželka s takovými nesetkáváme?

0 0
možnosti
Foto

Já bych osobně uvírala jmenování pojišťovny, jelikož pochvala se vidí málokdy...

0 0
možnosti
VC

Mé zkušenosti s pojišťovnou (nejmenovanou) jsou daleko lepší. Vnučka měla úraz ve škole. Velmi vážný, prodělala několik operací, a zůstalo jí určité celoživotní poškození. Právníkem byla pojistné plnění na částku převyšují 650 000,- Kč. Pojišťovna uhradila 10 000,-Kč. Po dlouhých soudních sporech pojišťovna zapatila asi 450 000,-. Následně jsem se dozvěděl, že ;-Očástku vyšší než 10tis Kč vyplácí pojišťovna pouze při hrozbě předem prohraného soudního sporu.

5 0
možnosti
Foto

Vítám Vás všechny v diskusi k mému článku!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1285x
Když hrajete fér, hraji na Vaší straně ! :-) 

Seznam rubrik